[gcg] Re: Paka w Borsku w tandemie ?

  • From: "Leszek Alba" <lalba@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 27 Sep 2006 21:49:48 +0200

  Do otoczenia czuję się dopasowany doskonale. Otoczenie popiera moją postawę.
  Natomiast nigdy nie dopasuję się do tych kilku nieuczciwych osób, które dla
kasy usiłują narzucić swoją wizję paralotniarstwa innym. Do stworzonych przez
nich warunków faktycznie trudno się dostosować. Wszyscy wiedzą dlaczego są
niesprzyjające i jaka to grupa ludzi utrudnia rozwój paralotniarstwa.
Paralotniarze są po mojej stronie, a ja jestem z nimi. Nie prowokuj mnie, żebym
zaczął wyciągać na wierzch fakty. Nie chce mi się szarpać. Szkoda na to czasu.
Lepiej latać, latać, latać.

  Odszedłem od telewizora bo to co tam usłyszałem mnie zemndliło. Usiadłem do
komputera a tu to samo.

  Z tym poparciem dla twojej postawy to bym tak nie uogólniał. Borsk nie jest
nasz i trzeba pamiętać, że jego właściciel po kolejnym wypadku może stracić
cierpliwość i podziękować nam za współpracę.

  Miło słyszeć, że nic się nie stało Tobie i twojemu pasażerowi.
  Powodzenia życzę.

  Leszek Alba