[smartdoctor] za dr. Bressan

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Jan 2012 21:56:50 +0100

Malo mi je čudno što kažete da tematika ( kazna za th dok je u bolnici ) nije
za HLK.

Kad je Strizirep mene TUŽIO  na HLK zbog  očitovanja koje sam mu morala poslati
kada su  zatražili očitovanje zbog pisanja pelena i Teotarda  za vrijeme
hospitalizacije.  Uglavnom, moje očitovanje je bilo koncipirano tako da je
izravno ukazivalo na defektnost / deficit inteligencije  kažnjavanja
prodavačice ( osoba A)  zbog zločinačkoga  djela  provale u pekaru od strane
kradljivca ( osoba B). Strizirep se 5 mjeseci nakon očitovanja ( 2 mjeseca pred
 očit gubitak izbora)  osjetio povrijeđenim te me tužio Komori, koja se ( sic!)
uhvatila posla ozbiljno.  Uopće nisu dvojili trebaju li se bakćati takvom
banalijom kao što je ( senzualno) usplahireni Tiho.

Dakle...