[smartdoctor] Kažnjavanje zbog lijekova i sličnog

  • From: Tanja Pekez-Pavliško <tanja.pekez-pavlisko2@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Jan 2012 22:33:12 +0100

Poštovane kolegice i kolege

Molim Vas da mi se jave svi koji su:
1. bili kažnjeni jer su propisali (vjerojatno u gužvi) lijekove svojim
pacijentima dok su bili u bolnici (evo mene kao članicu tog klupa)
2. kojima su dolazili obitelj pacijenata i tražili lijekove i pelene, (i tu
sam članica)
3. ako imate pod 2, molim da mi navedete kako često se to događa i s kojim
bolnicama.

Ili možda Saša da stavimo ovo u anketu?
Poz

Tanja Pekez-Pavliško