[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Kažnjavanje zbog lijekova i sličnog

  • From: Ružica Baričević <r.baricevic@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Jan 2012 12:55:00 +0100

pod 1. uz suvislo obrazloženje i potpis pacijent HZZO oslobađa

From: tanja.pekez-pavlisko2@xxxxxxxxxxx
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [smartdoctor] Kažnjavanje zbog lijekova i sličnog
Date: Mon, 2 Jan 2012 22:33:12 +0100

Poštovane kolegice i kolege
Molim Vas da mi se jave svi koji su:
1. bili kažnjeni jer su propisali (vjerojatno u gužvi) lijekove svojim
pacijentima dok su bili u bolnici (evo mene kao članicu tog klupa)
2. kojima su dolazili obitelj pacijenata i tražili lijekove i pelene, (i tu sam
članica)
3. ako imate pod 2, molim da mi navedete kako često se to događa i s kojim
bolnicama.
Ili možda Saša da stavimo ovo u anketu?
Poz
Tanja Pekez-Pavliško