[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Kažnjavanje zbog lijekova i sličnog

  • From: "Dr. Semira Harcevic Vasilik" <ord.opce.med.semira.harcevic.vasilik@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Jan 2012 14:48:12 +0100

Kažnjavanje zbog lijekova i sličnogKad se o kažnjavanju radi - tu sam gotovo
redovno!

1. Dobila sam 9.12.2011.g. opomenu i umanjenje glavarine za cca 700 kn " iz
razloga što sam propisala osiguranici lijek na recept - Zyprexa Velotab- dok se
ona nalazila na bolničkom lije-
    čenju".Suprug je telefonom tražio rp za lijek koji je osiguranici propisao
PS i uzima ga godinama. Činjenicu da je hospitalizirana nisam mogla znati jer
je hospitalizirana preko HMP u dane
    vikenda. Sva pojašnjenja mi nisu pomogla i prepiska s HZZOm od travnja je
završila gore navedenim. Idemo dalje....

2. Osiguranica je s teškim oblikom Crohnove bolesti , učinjenom kolektomijom i
ileostomom u fazi pogoršanja bolesti, dehidracije hospitalizirana nakon
pregleda u KP ( a u prijemnoj amb. je imala epi napad). Kako je stanje
osiguranice bilo bolje, otpuštena je kući ( petak ) i tijekom vikenda
hospitalizacija je uslijedila na Gastroenterologiji KBC"Rebro" gdje je ranije
liječena i operirana, za vrijeme koje je majka podigla doznaku za pomagala
izdanu tog petka kad je otpuštena jer nije imala vrećica kod kuće (nosila je i
u OB Sisak i na Rebro ) - ovdje je kazna cca 7000 kn ( ovo su sada tisuće) .
Dala sam iskaz kontroloru, napisala dopis i čekam "presudu".... a da mi ne bi
bilo dosadno dolazi slijedeće....

3. Dečku od 27 godina koji je inkontinentan i teško pokretan nakon frakture 12.
torakalnog kralješka, a koji je unatoč ozljedi ( pao s 2. kata kuće na kojoj je
pomagao u gradnji ) završio svoj fakultet i radi u srednjoj ekonomskoj školi
kao prof. geografije, pišem od povratka s bolničkog liječenja i rehabilitacije
2x godišnje katetere, kondome i sve što mu je potrebno od uro-pomagala, on to
naruči kod nekog od proizvođača i pošalju mu kući. Pred Božić sam dobila
OPOMENU da nisam oštetila HZZO financijski , da sam propisala indicirana
pomagala u odgovarajućoj količini , ali se ne držim Pravilnika jer se pomagala
propisuju tromjesečno,a ne ovako kako sam ja to činila tijekom 2011.g.!2x
godišnje !!!!!!!

Sva sreća da nisam oštetila HZZO jer bi kazna imala više nula od ove dvije
prethodne!