[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Kažnjavanje zbog lijekova i sličnog

  • From: "Dr. Semira Harcevic Vasilik" <ord.opce.med.semira.harcevic.vasilik@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Jan 2012 14:51:09 +0100

Kažnjavanje zbog lijekova i sličnogKad se o kažnjavanju radi - tu sam gotovo
redovno!
1. Dobila sam 9.12.2011.g. opomenu i umanjenje glavarine za cca 700 kn " iz
razloga što sam propisala osiguranici lijek na recept - Zyprexa Velotab- dok se
ona nalazila na bolničkom lije-
    čenju".Suprug je telefonom tražio rp za lijek koji je osiguranici propisao
PS i uzima ga godinama. Činjenicu da je hospitalizirana nisam mogla znati jer
je hospitalizirana preko HMP u dane
    vikenda. Sva pojašnjenja mi nisu pomogla i prepiska s HZZOm od travnja je
završila gore navedenim. Idemo dalje....
2. Osiguranica je s teškim oblikom Crohnove bolesti , učinjenom kolektomijom i
ileostomom u fazi pogoršanja bolesti, dehidracije hospitalizirana nakon
pregleda u KP ( a u prijemnoj amb. je imala epi napad). Kako je stanje
osiguranice bilo bolje, otpuštena je kući ( petak ) i tijekom vikenda
hospitalizacija je uslijedila na Gastroenterologiji KBC"Rebro" gdje je i
operirana za vrijeme koje je majka podigla doznaku za pomagala izdanu tog petka
kad je otpuštena jer nije imala vrećica kod kuće (nosila je i u bolnicu).