[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Kažnjavanje zbog lijekova i sličnog

  • From: Snježana Permozer Hajdarovic <permozer@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Jan 2012 23:15:29 +0100

Kažnjavanje zbog lijekova i sličnogSlali rodbinu pacijenata iz Županijske
bolnice Čakovec, i bila sam kažnjena zbog propisivanja lijeka za vrijeme
hospitalizacije (radilo se o pacijentici - jednoj od 3 istog imena i prezimena
, sin došao sestri po lijek, ona upisala iz kronične terapije, ja nisam ni
provjeravala nego samo potvrdila upisano)

Snježana