[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Kažnjavanje zbog lijekova i sličnog

  • From: Iris Šafti <iris.saftic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Jan 2012 11:06:23 -0800 (PST)

Dakle, mom pacijentu je dijagnosticiran seminom medijastinuma. U Rijeci je
učinjena biopsija ali zbog veličine tumora, nisu se usudili operativno ga
odstraniti. Pulmologica je stavila dva potpisa i pečata na svoj nalaz u kojem
piše da je s torakovaskularnim kirurgom u Klinici Jordanovac, dogovorila
pacijentovu hospital. On je zbog toga dobio putni nalog. U Jordanovcu su se
prepali pa, su mu samo ponovili biopsiju i odstranili nakupljeni eksudat te ga
vratili na daljnje liječenje na onkologiju u Rijeku. Pacijent je Hazi priložio
otp.pismo i gore spomenuti nalaz pulmologice te dobio odgovor da ima pravo na
putne troškove ali je u isto vrijeme meni poslao obavijest a, kasnije i skinuo
560 kuna s glavarine. Ja sam se žalila, Hazo je tražio očitovanje TKV spec.
koji je odgovorio da su i oni mogli učiniti biopsiju te zbog toga meni Hazo i
skinuo kunice koje će mi DZ PGŽ skinuti s moje plaće. Naravno, opet sam se
žalila i detaljno obrazložila
 cijeli tijek događaja. Slučaj je preuzeo drugi kontrolor koji me osobno pitao
sve detalje i obećao da će zatražiti od TKV i pulmologice ponovno očitovanje s
pitanjem postoji li pisani trag indikacijskog, međuspecijalist. sastanka na
kojem je odlučeno da se pacijent uputi  u Jordanovac. Još čekam rasplet a,
obračun plaća se već radi. Kontrolor mi je savjetovao da, u svim slučajevima
kada mislim da pacijentu imam dati PN, najprije napišem obrazac Povjerenstvu
-prigovor pacijenta na putne troškove i pošaljem njemu. LP,Iris.