[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Kažnjavanje zbog lijekova i sličnog

  • From: Martina Novinščak <mnovinscak@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 3 Jan 2012 10:31:34 +0100

Platila sam kaznu za lijekove prepisane pacijentu iz kronične terapije
dok je bio na rehabilitaciji u Specijalnoj bolnici za medicinsku
rehabilitaciju Varaždinske toplice. Radilo se o telefonskoj narudžbi
antihipertenziva kroničnog pacijenta, zvala je supruga, a mi smo
poslali.  S obzirom da sam ja izdala uputnicu  za rehabilitaciju ,
HZZO nije htio oprostiti , a za pacijente upućene preko hitne službe i
primljene u bolnicu opraštaju.

Martina Novinščak, dr. med.