[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Kažnjavanje zbog lijekova i sličnog

  • From: Neven Škaro <neven.skaro@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 03 Jan 2012 10:50:04 +0100

I meni je napisana kazna radi pacijenta koji je tražio terapiju a boravio u specijalnoj bolnici za rehabilitaciju. Kad sam ih zvao u vezi toga rekli su mi da pacijentima nude adekvatnu terapiju njihovih kroničnih bolesti ali da oni ponekad žele "svoje" lijekove. Nije baš najjasnije, nude li paralele lijekova ili nešto drugo ili ne nude ništa?

Napisao sam prigovor na kaznu i na tom je za sada ostalo.

Neven

KBC SPLIT uvijek traži lijekove i pelene!
Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju redovito traže lijekove za vrijeme hospitalizacije. Nekoliko se puta očitavala radi propisivanja lijekova za vrijeme hospitalizacije- ali nisam do sada kažnjena. Pelene i ostalo se redovito traže- OB NG.