[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Kažnjavanje zbog lijekova i sličnog

  • From: <itomic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Jan 2012 22:38:18 +0100

U mom PU hzzo je još uvijek izdavanje PN za dalju ustanovu “opravdano” ako je “
nadležna UGOVORENA  spec. služba” poslala “dalje “ tj na Kliniku – s time da se
taj nalaz nadležne specijalistike  SLOMo treba uvijek imati dostupnim i
spremnim podastrijeti na zahtjev HZZOa (  kopirani nalaz ili skenirani nalaz)
. Ali .. ali .. pozitivno/negativni  zakonsko –uredbeno-pravilnički  propisi i
dopisi to NE PODUPIRU ! ( kako ih ja , neuka , isčitavam!) Pravo na PN za dalju
ugovorenu djelatnost imaju samo oni koji su pri Ministarstvu zdravstva dobili
potvrdu da “preskaču” listu čekanja odlučujući se za ugovorenu djelatnost gdje
mogu ranije doći na red..  ... Kako je sve to tako uobičajeno zamagljeno i
različito se tumači u razniim PU HZZOa – ja imam par odluka LP ( napismeno –
upućeni po prigovoru) koji potvrdjuju gore navedenu svemoćnost konzilijarne
službe koja “ šalje “ na Klinike.. Znači par primjera gdje se po prigovoru
pacijentu odobrilo korištenje udaljenijih  ugovorenih usluga  uz pravo na PN
... ja to preslikala na iste-slične situacije .. čekam da me nagaze... a onda
ću se branit rukama i nogama...