[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Kažnjavanje zbog lijekova i sličnog

  • From: Tamara Drca <dr.tamara.drca@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Jan 2012 09:07:39 +0100

Ja sam kažnjena za propisani lijek pacijentici koja je lezala u bolnici na
neurologiji ,a trebala je svoje anksiolitike!
Problem je u ne informiranisti i bolničkih liječnika i PZZ-a kao i samog
pacijenta!
Kazna mi je bila 35 kn!

OB Zadar ne šalje mailove da je pacijent hospitaliziran!
Tad bi ja znala koji mi je pacijent hospitaliziran i gdje ,ali ne dobivam
obavijesti ni od drugih bolnica !

Inače ,ja NIKAD ne pišem lijekove bez OTPUSNICE!
I kad je tako ,odmah se OTPUSNICA i stvori!Pogledaju se datumi,Fotokopija u
karton!
I nema problema.....

Poslano s mog iPhone uređaja