[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] ONI NEMAJU POJMA ŠTO JE TO ZDRAVSTVENA ZAŠTITA

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Jun 2012 13:49:47 +0200

Da, Irena, ovo što citiraš "*Persons on a joint list shall have one doctor
with the main responsibility for their medical records and follow-up care.*"
bilo bi u redu i logično kad bi se radilo u normalno radno vrijeme.  Ali
rad 24 sata praktički isključuje mogućnost pacijenta da redovito posjećuje
svog jednog liječnika, jer je taj možda u noćnoj smjeni pa ga eventualno
može čekati ispred ambulante dok se u pola tri u noći vrati iz kućne
palijativne posjete.

Ovi citati se odnose na praksu u civilizaciji, a za civilizaciju potrebni
su civilizirani pacijenti i civilizirana vlast, pogotovo lokalna.  Koja ima
svoje viđenje na "as soon as possible" navedeno u norveškom linku.