[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Fw: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: ONI NEMAJU POJMA ŠTO JE TO ZDRAVSTVENA ZAŠTITA/zdravstvena zaštita na izvolte...

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 19 Jun 2012 09:36:09 +0200

Ja nisam primijetio probleme s krivuljom tlaka, ali obratit ću pažnju
ubuduće.  No ako zaista imaš problem to treba prijaviti na helpdesk.
Naprosto se ne smije događati.  Ako ja vidim da je i kod mene, prijavit ću
i ja tako da znaju da nije greška samo na računalu nego u programu.

Dana 19. lipnja 2012. 08:37 Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx> je
napisao/la:

> Jasno je meni, a najvažnije je da je HZZO-u sve jasno.!!!!
> Zrinko molim te kaži zašto kad upišem vrijednost pulsa poremeti mi se
> krivulja tlaka.
> Pozdrav Lada
> Dana 19. lipnja 2012. 07:47 Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>je
> napisao/la:
>
> To je zato što po famoznoj plavoj knjizi prvi rpegled uključuje i let

PNG image