[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] RČ. ZA INO-OSIGURANIKE

  • From: Tamara Drča <dr.tamara.drca@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 19 Jun 2012 10:19:21 +0200

Na listi je već bila rasprava o INO osiguranicima ,a ja ih kao i kolegica
Divna imam poprilično ,odnosno NEMAM ,jer ih ne želim imati .
Pravilo je ovakvo :EU kartica,konvencija ili pasoš /ovisno o listi što
dobivate od HZZO-a na početku svake sezone / -POKRIVA SAMO HITNE SLUČAJEVE
!!!
To znači vi možete pacijenta pregledati pod dg.R42  i poslati ga na hitni
neurološki pregled ,ALI NE MOŽETE IĆI U KUĆNU ILI DATI DODATNE UP ZA OBRADU
!!Odnosno možete jer to matična zemlja plati našem HZZO-u ,ali VAMA NE
/vraćaju račune 100x,govorim iz iskustva/ .
Zato je moje pravilo ovakvo -NEMA KRONIČNE TH,NEMA
UP.ZAKARDIOLOŠKU,NEUROLOŠKU ,LAB.,OBRADU I INU OBRADU -to oni
rješavaju sa
svojom matičnom zemljom ,ja procjenjujem stanje ,kažem jasno pacijentu ,da
to meni nije plaćeno i da ja ne radim besplatno ,ako žele mogu /ali ne
žele/ uzeti HR osiguranje i onda se upisati kao i svi drugi pacijenti !!
Za sve ostale postoji turistička ambulanta .
U Hzzo-u su mi rekli da ja ne trebam pregledavati kronične pacijente niti
izdavati kroničnu th ,jer su me pacijenti tužili ,odnosno da je to moja
dobra volja ,a limiti koji su mi podignuti će biti tretirani
jednako,odnosno neće se izdvajati turisti od ne turista .To su moji limiti
i ja za njih odgovaram .
Kolegice Divna ,vaša pravnica nije u pravu,tražite očitovanje od Direkcije
,pokažite svoje limite i oni će vam reći ovo što vam ja tvrdim .

Primjer :pacijentica sa INO karticom učini mamografiju -sumnja na ca
,hitno citopunkcija pod uzv,preop.priprema /situacija nalaže ca u pitanju
ja izdam up./,pacijentica se želi operirati u HR ,ok HZZO kaže napišite up
-dolazi depeša iz Njemačke ,Njemačka NEĆE platiti op.zahvat u HR
,pacijenticu uputiti u Njemačku na op.zahvat,Njemačka će NAPRAVITI svoju
obradu i NEĆE PLATITI TROŠKOVE do sada učinjene obrade !!
To je bilo prije kojih 8 godina i od tada je postupam kako gore piše -
obrada,operacija i se ostalo u matičnu zemlju molim !

pozdrav iz ZD .

p.s.ovo gore navedno se u prvom redu odnosi na naše ljude koji imaju EU
karticu !

Dana 18. lipnja 2012. 18:25 Brane Bračić <branislav.bracic@xxxxxxxxxxx> je