[smartdoctor] Fw: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: ONI NEMAJU POJMA ŠTO JE TO ZDRAVSTVENA ZAŠTITA/zdravstvena zaštita na izvolte...

  • From: "Dr. Jadranka Okmazic" <okmazic.jadrankaord.opce.medicine@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Jun 2012 10:11:17 +0200

NA BOLESNIČKOM LISTU X om JE OBILLJEŽENO NA ŠTO IMAJU PRAVO NAJČEŠČE HITNE
USLUGE RIJETKO PROŠIRENU ZDR ZAŠTITU
        From: BARI
        Date: 15.6.2012 22:46:00
        To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
        Subject: [smartdoctor] ONI NEMAJU POJMA ŠTO JE TO ZDRAVSTVENA
ZAŠTITA/zdravstvena zaštita na izvolte...

        Zrinko,neću ti oponirati,jer si 100% U PRAVU,Ida

        Danas  mi je bilo apsolutno kao da sam u BLUDILIŠTU...Svi su me
......Pozdrav....

        Pacijent je proletio kroz čekaonu...SLABO mu je.....Po dramatičnom
držanju i dubokim uzdisajima očekivali smo infarkt....Bio je proljev....od
jučer.....Ne tako često....Ustvari-pitao bi što bi jeo...Zvao je prije nego nam
je počelo radno vrijeme, ali eto nismo se
javljali??!!!..##%&/())/%$""#%&/()(/%#"#$%&///!!!!????-moj odgovor.

        Zvao me najbliži DZ,administracija-zakaj ne bi primili pacijenticu ,pa
cijela joj je obitelj kod vas?

        Zato jer nisam ISUS,nemam mjesta(nemam više ni riba za podijeliti); a
pacijentica(muž),hoće uputnice za bolnicu nakon operacije  Dg: ca
želuca(tragična situacija),ali ona ima samo EU karticu(znam,jer me već
pitao)-nema osiguranje hrvatskog državljana....Kakve uputnice,pa ne može biti
upisana? Pacijentičin muž nakon toga-jako sam razočaran i ljut na vas.

        Sve naravno traje sat vremena, uz punu čekaonu kao i uvijek.

        Ja zovem Hazu-direkciju(brojeve svih nadležnih dobivam ,pauza je ,nema
nikoga)-nakon pauze-može li žena imati izabranog doktora ako je austrijska
državljanka bez našeg osiguranja?Naravno da ne može ,a otkud vam to?Pa evo
pacijentica se operirala kod nas,muž bi uputnice,DZ bi da ih ja izdam,a ja ne
bi ništa od toga -  ali sam radi toga neprijatelj  pacijenta,obitelji i
DZ-a???!!! Može li se pacijent za informacije o osiguranju obratiti na adresu
osiguranja i tko mu je uopće u bolnici  rekao da traži uputnice od obiteljskog
doktora?

        Hazo-kako su im to rekli? ?? Neka se obrati osiguranju-konačni odgovor
Haze. Zovem obitelj i DZ -i kažem im da njihove ideje ne funkcioniraju i NEKA
SE NE PONAVLJA SLIČNA SITUACIJA.

        ZA SVA  SLIČNA PITANJA-kod haze.AMEN.

        I sada da pacijent s proljevom koji je rasplakao cijeli biokemijski
laboratorij koji mu je htio naplatiti participaciju koju nije imao zavedenu, a
tvrdio je da je ima,i" gazi" preko uredno naručenih ljudi u čekaoni za bezvezni
razlog može dobiti  još i grupnu praksu "na izvolte"-24 sata-A ZA ŠTO???

        Ni MRTVA.

        Odgojiti će se zasigurno-kad plati" traženje jelovnika za drugi dan
lakšeg proljeva, ODMAH KAD MU SE SVIDI" -bilo nama ili drugim zdravstvenim
profesionalcima koje također zlorabi.

        Za širi okvir slike-njihovo podeblje  dijete nije bilo raspoloženo za
neke vježbe na tjelesnom,a učitelj je inzistirao.Mamu je to strašno iznerviralo
što se od njenog djeteta traži ono što se njemu ne sviđa(a od sve djece se
traži isto) ,pa je rekla djetetu da bi učitelja trebalo ispljuskati.Građanski
odgoj-da, to mnogima zaista treba.Samo tko će ove od 50 god ponovo u školu.Što
se tiče zdravstvenog odgoja-metoda po džepu će biti puno brža i učinkovitija.