[smartdoctor] FW: Treba djelovati jer Vlada ce Vas usositi - šalji dalje da se ljudi upoznaju

  • From: GO Mirjana Semenić Rutko <semenic.rutko@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 19 Jun 2012 09:17:14 +0200

From: Jasenka Vrdoljak [mailto:jasavrdoljak@xxxxxxxxx]
Sent: Sunday, June 17, 2012 2:34 PM
To: santolasic@xxxxxxxxx; miroslav šimunović; dijana.jolic@xxxxxxxxxxxxxxx;
semenic.rutko@xxxxxxxxxxxxx; Ivan-Branimir Vrdoljak;
zeljko.fekete@xxxxxxxxxx; drinka križan; Ankica Paun; Vinko Kovac;
zvonimir.ajbek@xxxxxxxxxxx; Darko Lalić; mbukal@xxxxxx; mirjana đermadi;
Ankica Lalić; damir.ribic@xxxxxxxxxxxx; inad@xxxxxxx; Dubravka Lemac;
mali.kraj@xxxxxxxxxxx; Jasminka Kanazir; edin.zujovic@xxxxxxxxxxx
Subject: Treba djelovati jer Vlada ce Vas usositi - šalji dalje da se ljudi
upoznaju

Treba djelovati jer Vlada ce Vas usositi

Šaljite dalje. Saljemo dalje i preporucamo primateljima da cine to isto i da
se svi aktiviramo protv GMO i u najmanjim kolicinama jer ce te kolicine
rasti u svojoj participaciji, ako ne sprijecimo sve! Dragan Hazler,
umirovljeni znanstvanik na polju farmacije i biokemije (pa mi je to vrlo
blizko mojem zvanju)Predstavlja li 80% Hrvata koji ne prihvacaju GMO
kriticnu masu potrebnu zaakciju?mj

--
Jasa

__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih
potpisa 7228 (20120618) __________

poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com.hr

__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih
potpisa 7230 (20120618) __________