[smartdoctor] Re:Slanje izvještaja HZZO-u na papiru i disketama

  • From: "Nada Marković " <ambulanta1-privlaka@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>, "Karmen Markant Lončarek" <karmen@xxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 12 Jun 2012 18:26:02 +0200 (Central European Daylight Time)

          Poštovane kolegice i kolege,Poštovana gđo Lončarek

Ja oduvijek- godinama snimam sve -AMA baš sve-
Račune, DTP,INO,OR,PN,Plaćanje sudjelovanja,Ortopomagala, Njege ..etc.
SAMO NA JEDNU DISKETU !!!
U  HZZO-u PU Vinkovci- nikad MI nisu tražili više do toga!!!

Iako vidim da kolegica Ljiljana Ćenan snima na 3 CD -a , a oni iz D.Z. -na
16"??!!
Ali moj primjer znači DA može ići na jednu disketu- na kojoj je desetak
datoteka..( dakle sve) ...što zauzima minimum prostora - veličina je 70-100
KB , a kapacitet 1 diskete je 1,44 MB-Ostaje neiskorišteno 1.38 MB!!
Pa čemu onda  slati nekoliko CD-a od kojih je svaki kapaciteta 700 MB???!!
Besmisleno rasipanje novca, besmisleno gomilanje " plastike" u HZZO- koja se
lako izgubi  ,a uz put skuplja prašinu ,iako smo sve više u oskudici s
prostorom , a k tomu još treba dodati naslage papira ( svi hodnici u našem
PU su zatrpani kuvertama -arhiva!!??)..u kojima se razmnožavaju crvi.
(knjiški moljci)..
Ljudi moji - kad ćemo biti kulturno umreženi , DA zaboravimo sve ove
gluposti!?
Korisno umreženi s SKZZ - DA nam krenu pristizati nalazi- a NE DA ih
prepisujemo",DA e-naručivanje ide automatski kreiranjem uputnice.....DA se
naši pacijenti budu kod nas naručivali e-mailom, pa čim se u virtualnoj
čekaonici  napuni 40 ljudi...bing...datum narudžbe se automatski prebaci u
sljedeći dan....i DA to pacijent vidi svojim očima...Eh  tada bi MI mogli
raditi  kreativno, umjetnički...još korisnije.. na  višestrano  zadovoljstvo
..

 Uz 1 disketu  nosim u HZZO i na papiru.
Ali, godinama , SVE datoteke  obavezno  šaljem na Cezihov Portal kroz
razmjenu podataka-upload datoteka, ( i Račune!!) , sve eventualne korekcije
također, a u moj PU -emailom šaljem datoteku  kao i Račun ,te dopis uz
disketu u PDF-u.
Kod mene to funkcionira...( neki kažu da im je to komplicirano, da je lakše
odnijeti na disketi i papiru??-meni je moj način, ljepši i "inteligentniji"
Na Portalu -sve je pohranjeno u Arhivi, Ali  nikad nitko ništa nije rekao-
NE trebaš više slati drugačije, nego samo tako-kao da svi tamo sanjanju , da
NE kažem spavaju?!

Srdačni pozdravi svim mojim dragim kolegama
Dr.Nada Marković