[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Slanje izvještaja HZZO-u na papiru i disketama

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 9 Jun 2012 09:47:34 +0200

Da, zaboravio sam da bar jedna ili dvije od deset disketa nisu ispravne,
bar tako tvrde u HZZOu, i onda vrate račune, ali nikad ne vrate disketu (da
provjerimo ispravnost).  Isto tako zanimljivo kako NIKAD, ali baš NIKAD
nije bila neispravna disketa za ort. pomagala ili participacije, UVIJEK su
neispravne diskete za račune koje šaljemo na naplatu

Dana 9. lipnja 2012. 09:38 Martina Novinščak <mnovinscak@xxxxxxxxx> je