[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Slanje izvještaja HZZO-u na papiru i disketama

  • From: Vlatka Hajdinjak Trstenjak <vlatkaht@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 9 Jun 2012 10:17:39 +0200

Tako su mene nekoliko puta izivcirali sa neispravnim disketama,pa sam ih onda
svaki puta gnjavola da diskete otvore kad ja donesem izvjestaj.
Naravno da sam ja prije odustala.

Sad nosim izvjestaj iskljucivo na 3cd-a jer dtp je na jednom,participacija na
drugom,a ostalo na trecem.

Sto se internih uputnica u ZB Cakovec tice, pisu ih
pedijatri,fizijatri,otorinci,dok ostalima "ne pada na pamet raditi nas posao,a
tako smo dobro placeni".
Vlatka

Send via my mobile Commodore 64HD