[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Slanje izvještaja HZZO-u na papiru i disketama

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 8 Jun 2012 23:13:03 +0200

DZ bjelovarsko bilogorske županije: mi smo sramežljivo počeli sa slanjem
podataka na CEZIH. ali i dalj euz sve to moramo priloziti bunt papira i
diskete...iako smo od nedavno svi na novim kompjuterima koji nemaju ulaz za
disketu vec samo za CD...

sto se tice internih uputnica - iskustva su mi sarolika. sve mi se cini da
to ne ovisi niti o odabranom LOMu, niti o sluzbujucem specijalistu vec
valjda o trenutnom polozaju zvijezda u suncevom sustavu... nekad me
iznenade kirurzi kad mi se vrati pacijent sa hrpom internih uputnica za
preoperativnu obradu, ortopedi to rade i češće, pa onda dodje neki sa
uputnicom za kontrolu otorincu, infektologu ili nekom trecem.
ali to je uglavnom vise iznimka nego pravilo.
od neurologa nisam dobila niti jednu internu uputnicu do sada.

slucaj od danas: pacijent bio na pregledu u hitnoj internistickoj
ambulanti, stanje ozbiljno, doktorica si je stvarno dala truda (prema
njegovoj prici), izdala mu interne uputnice (u povijesti bolesti je
napisala "prioritetne uputnice"), sve ih ispisala, poštambiljala na 3
mjesta (!), neke pretrage čak sama izdogovarala, ali kad se pacijent dosao
javiti na salter sestre su mu lijepo objasnile da mu te bijele uputnice
ne vrijede vec da mora donjeti crvene uputnice od svog LOMa.

mislim da su neki specijalisti svjesni činjenice da se za velik broj
pretraga u OB Bjelovar mora jako dugo cekati pa ih cesto pacijenti obave u
nekoj drugoj ustanovi. zato se mozda niti ne trude pisati uputnice za svoju
ustanovu, vec napisu tri reda pretraga i puste pacijenta da se dalje
snalazi sam.

pozdrav
bojana

Dana 8. lipnja 2012. 22:52 Karmen - Markant <karmen@xxxxxxxxxx> je