[smartdoctor] Re: Slanje izvještaja HZZO-u na papiru i disketama

  • From: "Ljiljana Ćenan" <lmilicev@xxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 08 Jun 2012 15:12:52 +0200

U vinkovačkoj bolnici skoro svi pi&scaron;u interne uputnice. Tu i tamo bude
pokoji propust od
kolega (ili uopće ne napi&scaron;u, već vrate pacijenta sa listom želja, ili
pola napi&scaron;u, a
pola ne), ali to su pojedinačni slučajevi, koje onda pojedinačno i
rje&scaron;avam.Voljela bih da se
jave drugi kolege sa vinkovačkog područja,  je li i s njima tako, budući da sam
čula da se znalo za
pacijentima vikati: Doktore, to je pacijent doktora Malnara!, &scaron;to znači
da ima razlike od
koga je pacijent upućen.&Scaron;to se tiče izvje&scaron;taja, u HZZO, PU
Vinkovci, se nosi
izvje&scaron;taj printan na papiru i snimljen na CD-u, i to 3 CD-a, na jednom
račun za DTP-e, na
drugom participacija, a na trećem sve  ostalo. Bilo je svojevremeno i zahtjeva
(od strane
administrativnog osoblja), da se diskovi dostavljaju u kovertama sa
mjehurićima, ali sam im rekla da
će dobivati koverte sa mjehurićima kad HZZO u glavarini da novac za koverte sa
mjehurićima.Na CEZIH
se &scaron;alje izvje&scaron;taj o ortopomagalima, kućnim njegama i
sudjelovanje, s tim da se
uplatnica, isprintana rekapitulacija i snimak na CD-u, također mora dostaviti u
HZZO,
Vinkovci.Pozdrav od seoske doktorice.>   >     Po&scaron;tovani kolege,
&scaron;aljem tablicu s
podacima koje>       smo dosad prikupili. Molila bih da pomognete informacijama
da>       popunimo
kućice u tablici za preostale PU (> Čakovec, Dubrovnik, Gospić,>
Karlovac, Požega,>
Rijeka, Sisak, Split, &Scaron;ibenik, Varaždin, Vinkovci, Virovitica,>
Zadar). Hvala,
Karmen.>     >   Normal>   0>   >   21>   >   false>   false>   false>   >
HR>   X-NONE>   X-NONE>
  >   MicrosoftInternetExplorer4>   >  /* Style Definitions */>
table.MsoNormalTable>
{mso-style-name:&quot;Table Normal&quot;;>     mso-tstyle-rowband-size:0;>
mso-tstyle-colband-size:0;>     mso-style-noshow:yes;>
mso-style-priority:99;>
mso-style-qformat:yes;>     mso-style-parent:&quot;&quot;;>
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm
5.4pt;>     mso-para-margin:0cm;>     mso-para-margin-bottom:.0001pt;>
mso-pagination:widow-orphan;>     font-size:11.0pt;>
font-family:&quot;Calibri&quot;,&quot;sans-serif&quot;;>
mso-ascii-font-family:Calibri;>
mso-ascii-theme-font:minor-latin;>     mso-fareast-font-family:&quot;Times New
Roman&quot;;>
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;>     mso-hansi-font-family:Calibri;>
mso-hansi-theme-font:minor-latin;>     mso-bidi-font-family:&quot;Times New
Roman&quot;;>
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}>     Slanje izvje&scaron;taja područnim
uredima>           HZZO-a>
> Područni ured>           > Slanje>                   izvje&scaron;taja>
>     > CEZIH>
   >  +>           >
 >           >  +>           >  >           > PU Čakovec>           >  >
 >    >  >           >
>           >  >           > PU Dubrovnik>           >  >           >  >
>    >  >           >
>           > PU Gospić>           >  >           >  >           >  >
Karlovac>           >  >           >  >           >  >           >  >
> PU Koprivnica>
      >  >           >  >           >  +>           >  >           > PU
Krapina>           >  +>
      >  +>           >  > (iliCD>                 ili disketa)> >  +>
 > PU Osijek>
   >  +>           >  >           >  +>           >  +>           > PU Pazin>
        >  +>
   >  +>           >  > (iliCD>                 ili disketa)> >  +>           >
PU Požega>
>  >           >  >           >  >           >  >           > PU Rijeka>
>    >  >           >
>           >  >           >  >           > PU Sisak>           >  >
        >  >           > PU Slavonski Brod>           >  +>           >  +>
      >  >
>  +>           > PU Split>           >  >           >  >           >  >
PU &Scaron;ibenik>           >  >           >  >           >  >           >  >
         > PU
Varaždin>           >  >           >  >           >  >           >  >
> PU Vinkovci>
Virovitica>           >  >