[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: Slanje izvještaja HZZO-u na papiru i disketama

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 9 Jun 2012 21:14:11 +0200

"Doktore, to je pacijent doktora Malnara!, što znači da ima razlike od koga
je pacijent upućen." - što me neodoljivo podsjeća na definiciju biciklizma:
gore se grbim, dole gazim... Dakle, Malnar je to i to, i bumo pazili da mu
se ne zamerimo a Božena S je nitko i ništ, možeš ju mrcvarit kolko hoćeš,
boli koga , ispucaj se na njoj...Ma daj...Samo me probaj !!! Vratit će se
Valter, j____ će vam mater !!!