[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: Potrebe obiteljskih liječnika u palijativi.

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 9 Jun 2012 21:09:17 +0200

i zbog toga ga u pravilu svi odvajamo od radnog vremena (radionice,
simpoziji isl).- meni nije jer ja platim zamjenu minimalno 350 kn  na dan i
tako ne oštetim radno vrijeme ; nisam ja medved/koza iz bolnice koji će u
pol RV otići u DZ držati sponzorirano predavanje... ja ( SOM) sve svoje
platim, najčešće novcem, a najviše svojim zdravljem.