[smartdoctor] Klauzula liste lijekova

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Dec 2014 19:22:11 +0100

Poanta priče je-kad  se LP dovoljno namuči s našim prigovorima...(a oni su
kao i mi, u slučaju lijekova mimo smjernica - kolateralne žrtve medicinskog
Kaoslanda......); i kad se dovoljan broj kazni naplati od bolnica(jedini
način je refundacija za lijek mimo smjernica koju traži pacijent)- kritična
masa sra......, će učiniti ono što bi pametan,efikasan.."hazo" sustav
napravio u startu-ISTA PRAVILA  koja važe ZA SVE SUDIONIKE SUSTAVA i penale
za sve one koji ih ne poštuju.Ida