[smartdoctor] Re: Klauzula liste lijekova

  • From: "itomic" <irenat@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 20 Dec 2014 13:13:40 +0100

Moje iskustvo s PS Varaždin :
ako je lijek predložen od bol.specijalista , a ne zadovoljava klauzulu Liste
lijekova
1/ objasnim pacijentu – isprintam mu klauzulu .. on dalje odlučuje hoće li
prihvatiti moje obrazloženje ili će “ drviti” to je meni specijalist napisao.
Ako drvi – pošaljem na LP “po prigovoru” uz svoje obrazloženje , povijesti
bolesti .. do sada “ presudili” po mom obrazloženju..
Ako ne drvi već samo ima izraz lica “zakaj ja plaćam osiguranje” onda mu
napišem crni rp na kojem u podlozi napišem kako je “ upoznat s time da mu za
njegovu indikaciju lijek ne ide na teret njegovog osiguranja “
Moram pohvaliti mnoge kolege iz Vžd bolnice koje uz preporučeni lijek ( za
kojeg nalaze stručnu indikaciju, ali nije po klauzuli osiguravatelja ) napišu i
napomenu “ za tu indikaciju HZZO ne pokriva troškove lijeka“  .. i tako poštede
meni i pacijentu podosta živaca . pRIMJER : Lyrica kod neuropatske boli
ITV