[smartdoctor] Re: Klauzula liste lijekova

  • From: Jasminka Obrovac-Gudelj <jobrovacgudelj@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Dec 2014 10:19:53 +0100

Drage kolege, ja sam jednom dobila od HZZO-a da se očitujem radi
nepropisivanja Diamox tbl. od 250 mg pacijentici na recept jer je ona s
privatnim rp kupila lijek, a poslije od HZZO-a tražila refundaciju
troškova. Ovako je na kraju ispalo:
napisala sam u očitovanju da tog lijeka već dugo(a to je bilo otprilike
prije 2 godine ) nema na tržištu, da sam provjerila u apoteci prije
ispisivanja privatnog Rp da li je stigao, rečeno u apoteci da ga nema i
neće skoro biti i da sam radi toga pac. napisala privatni recept da ga
kupi, te da ja svojim pacijentima ne uskraćujem lijek ako je na listi, a da
za poremećaj u opskrbi na tržištu nisam odgovorna niti kriva . Uvaženo mi
je očitovanje. Međutim, sad sam pametnija, pa upišem Rp normalno iako
pokazuje u kompu da ga trenutno nema, ali izdam i privatni rp za kupiti.
Ujedno objasnim pacijentu situaciju i to upišem u posjetu- da je upoznat sa
tren. situacijom - zlu ne trebalo!

Dana 18. prosinca 2014. u 15:44 dr. Vesna Dujmović <