[smartdoctor] Re: Klauzula liste lijekova

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 23 Dec 2014 11:30:53 +0100

Funkcionira sigurno,jer Vi šaljete službeni prigovor i služba obavezno
odgovara.Ako su u prigovoru otštampane smjernice(copy-past),i u objašnjenju je
ono što ne odgovara smjernicama-odgovor je-pacijent to ne može dobiti...Nikakvu
nadopunu  nisu nikada tražili –što će im uz dva najvažnija
podatka-potkrijepljeno s povijesti bolesti...?

Ako se radi o diskutabilnom slučaju....problem opet rješava LP...LP odgovara da
li se slaže s Vašim mišljenjem ili ne...Super...Više ne morate ništa
razmišljati-zar Vam nije dovoljno rješavati Gordijske čvorove koje su drugi
zvuzlali...?Na kraju krajeva to je i opasno za posao-možete ozbiljno odgovarati
„višima od haze“, jer ste nekome nešto „uskratili“...

Pacijentu (koji u rukama drži crno na bijelo –NE)...se obraćate sa smješkom-za
Vas odabrao Hazo Hadžiselimović ....Kao što se i priliči –da osiguravajuća kuća
postavlja pravila osiguranja i provodi ih...

P.S.Nije prikladna predbožićna tema,ispričavam se...ali....garantirano
funkcionira....Ida,pozdrav

Naši LP rade besprijekorno,hvala im...A Lojnica i Gnojnica će uvijek biti...no
i za to ima lijeka J