[smartdoctor] Re: Klauzula liste lijekova

  • From: Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: slomići <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 19 Dec 2014 07:17:21 +0100

Da Leo,
ali po novom NAŠI PGŽ  kontrolori traže ispis CJELOKUPNOG kartona , -koji
 zadnjih 6-7 god je od 30 do preko 100 stranica
pa me posebno smeta ova opaska u njihovim dopisima

"""
Dužnosnici i službenici Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje svjesni
su svog utjecaja na okoliš, te poduzimaju sve potrebne aktivnosti kako bi
taj utjecaj bio u prihvatljivim granicama. Kao jednu od mjera zaštite
okoliša, molimo *da ne tiskate ovu elektronsku poruku*, a u slučaju
tiskanja da papir svakako *reciklirate.     """"*

Dana 18. prosinca 2014. u 23:22 Ordinacija Gmail <

--
"jskender"

PNG image