[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: vozači

  • From: Brane Bračić <branislav.bracic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Dec 2014 18:01:42 +0100

molim te možeš li poniviti formulat nisam ga mogla otvoriti.
POZDRAV, DIVNA-----Original Message-----
    Šalje: Marta Stanić <marta.stanic@xxxxxxxxx>
    Datum:14.12.2014. 21:00 (GMT+01:00)
    To: Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
    Naslov: vozači

    Ja sam neki dan imala posjetu,pacijenta koji je od strane policije
pozvan na izvanredni pregled-zbog prometne nesreće,koju je on prouzročio u
alkoholiziranom stanju.Inače taj pacijent nije konzumirao alkohol ,koliko ja
znam.Još se nije javio-nakon ovog pregleda,koji sam plaća,ako bude dobio
dozvolu.Mislim da se svim tim slučajevima -mora baviti policija,jer njih
drugačije doživljavaju.