[slikom] Re: Prezentacija AnReadera u NS

  • From: "YU4KG - Gradimir" <yu4kg@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Feb 2005 17:59:30 +0100

     Zdravo Aco!

Nadam se da si za ovo vrijeme koliko si na listi stekao dovoljno =
iskustva ako se i sam odlucis da liste koje ti moderises prebacis na =
freelists.org. Naravno da ima radioamatera i to mnogo vise nego sto =
mozda ocekujes. Tu su radioamateri iz: YU1, YU7, 9A, YU4, T9, Z3 a mozda =
i jos poneko. Tu su i oni koji mogu primiti i po 200 CW znakova. Mislim =
da ih je vise od 10 mada svi nisu aktivni ili ne bas tako cesto aktivni. =
Zbog teme kojom se lista bavi ne pisemo o radioamaterizmu ali se =
ponekada i tako nesto nadje. Izmedju ostalog na portalu "SliKom"  je i =
link za download programa EchoLink a uskoro jos ponesto.

Gradimir