[slikom] Re: Prezentacija AnReadera u NS

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Feb 2005 08:51:27 +0100

                 73 Aco!

     Pozdrav svima, a tebi Aco ono nase radioamatersko: 73 + 55.. Ima nas
nekolicina, mada ni sam nisam siguran koliko. Ja sam okoreli KT/CW. Nazalost
sve manje aktivan, jer me je racunar povukao
prema necemu sto je novo i svestranije,
ali ce mi za uvek cw i radio amaterstvo ostati
jedna od zescih ljubavi.
     Pozdrav svima i tebi, de YU 7 FY
                 Mike