[slikom] Re: Prezentacija AnReadera u NS

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Feb 2005 17:45:24 +0100

              Zdravo Violeta!

     Napisao bih ti svoja zapažanja, uz rezervu,
da su možda i subjektivna.
   Mislim da je AnReader, Šampion u govornom delu. Glas je veoma prijatan, i
otišlo se najdalje sa dikcijom
i oponašanjem naturalnog ljuckog glasa.
Što se tiče operativnosti i stabilnosti, pošto ga ne koristim, ne bih bio u
mogućnosti da dam svoj sud.
Ja trenutno koristim Zdenku i zagrebački WTV,
i ne žalim se. Mislim da je i tu postignuto dosta,
tako da su naši glasovi, više nego korektno urađeni.
Ako ti kesa dopušta, predlažem AnReader
jer kako ja shvatam stvari ćeš imati tehničku podršku,
što nije za zanemariti, a i up date koji se budu uradili
ti pripadaju. Žao mi je da sam skroman sa podatcima
ali, ima nas bogu hvala na listi pa, će verovatno još neko prokomentarisati
ovu temu.
                Pozdrav Svima
              Todosijević