[slikom] Re: Prezentacija AnReadera u NS

  • From: "YU1AA - Aca" <yu1aa@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Feb 2005 15:36:58 +0100

Pozdrav svima na listi,

Ja sam nov na "slikom" e-listi i vec nekoliko dana ccitam vase poruke.

Prvi put se oglasavam iz Novog Beograda a poznanik sam Gradimirov.
Priznajem da sam zalutao na listu, ali zadrzzao sam ovde jer stvarno
ste kulturni, fini i tolerantni u svojim porukama.

Javio sam se da vam kazzem da sam na TV B-92 iz Beograda gledao
prilog prezentacije AnReadera u NS koji je trajao oko 3 minuta i u tom
prilogu sam cuo mnogo pohvala za spomenuti program ali i obecanja
od visokih drzavnih predstavnika iz Vojvodine na celu sa gosp.Pajticem.

Mene zanima imali radio-amatera na listi (znam za Gradimira), jer sam
i ja radio-amater sa pozivnim znakom YU1AA a ime mi je Aca.

Pozdrav i postovanje  - Aca