[slikom] Bezicne slusalice

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Feb 2005 16:04:55 +0100

     Prije nekoliko dana Nijaz pita za iskustva sa bezicnom tastaturom a =
ja pitam za iskustva sa bezicnin slusalicama. Poznanik me jutros ponudi =
da za 13 ili 11 Eura kupim jedan od dva modela bezicnih slusalica. =
Slusalice jos u sebi imaju i FM radio a ako se zeli koristiti mikrofon =
onda se mora prikljuciti kabal. Napajanje je sa baterijama. Nisam mogao =
provjeriti domet to jest koliko se mogu udaljiti od kompjutera a da ga =
mogu slusati. mene zanimaju takve slusalice ciji bi domet bio barem do =
30 metara. Oni kojima radiotalasi nesto znace da kazem da ovo radi u =
opsegu od 85 do 88 MHz ustvari signal se i slusa pomocu FM radia ciji je =
opseg od 76 do 108 MHz.

Gradimir