[slikom] Re: Bezicne slusalice

  • From: "Nijaz Skaljo" <nijaz@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Feb 2005 17:04:09 +0100

Za bezicnu tipkovnicu sam pitao upravo iz razloga sto bi ju koristio u
kombinaciji sa bezicnim slusalicama.
Imao sam priliku isprobati Sonyeve fm bezicne slusalice (cijena 80â). Prema
deklaraciji domet im je 100 m. Ja sam ih testirao u stanu i na 15 m su
radile relativno dobro. Problem je sto se osjeti utjecaj elektricnog polja,
jer npr ispod lustera se javlja smetnja izmedju suma i bruma.
Slusalice koriste standardne punjive baterije, a pune se automatski kada se
stave na bazu tj. odasiljac. Slusalice se automatski pale kada se stave na
glavu i gase kada se skinu.
Panasonic ima slusalice istih karakteristika, a i cijena je tu negdje. Njih
cu nastojati takodjer testirati. Panasonic slusalice se napajaju posebnim
panasonik baterijama i ne pasu standardne baterije.
Minus po meni kod Sony slusalica je to sto su presvucene nekim platnenim
materijalom koji cini mi se nije dugog vijeka.