[slikom] Re: Prezentacija AnReadera u NS

  • From: Nikola Djordjevic <djnikola@xxxxxxxxx>
  • To: "Grupa Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Feb 2005 23:02:02 +0100

        Pozdrav svima,

S obzirom da sam od skora zaposlen u kompaniji "Alfa num" odgovoricu na
Milanove primedbe.
Danasnja Prezentacija, O kojoj bi sigurno nesto napisao, ali sam tek stigao
sa puta nije bila namenjena zainteresovanima vec pokrainskoj vladi i
medijima. Sala u kojoj smo bili nije bila dovoljno velika ni za tu grupu
zainteresovanih.
U Novom Sadu i Beogradu je bilo Sto se ovakvog tipa prezentacija tice mnogo
prilika da prisustvujete. U poslednjih godinu dana ih je bilo vise desetina
u gradovima bivse Jugoslavije.Sve prezentacije u cijoj smo organizaciji mi
ucestvovali su uvek na listi blagovremeno objavljene.
Sto se tice glasova wintalker vojsa primedbu prihvatamo iako glasove nismo
birali mi vec smo takve fajlove dobili. Obavezujem se da cu za buduce
prezentacije snimiti i Marijin glas.
Sledece prezentacije koju mogu da nnajavim su u Sarajevu 10.02.i Kragujevcu
17. 02. u dvanaest sati.
Sto se tice projekata u kojima se koristi razgovor sa racunarom mogu reci da
ce o njima na listi biti sve vise reci, ali o njima nekom drugom prilikom.
Pojedinacna cena ovakvih softvera nemoze biti manja, jer se na takvim
projektima angazuje veci broj strucnjaka razlicitih profila koji moraju biti
placeni za svoj trud da nam naprave ovako nesto. Sve ove prezentacije i
projekti se sprovodesa ciljem da neko od donatora shvati da ovakvi softveri
pruzaju trajnu i konkretnu pomoc slepim i slabovidim licima i da bi za njih
ovaj softver trebao biti besplatan da bi ostvarili svoja prava o kojima se
toliko prica. Nadam se da ce mo u tome i uspeti.