[slikom] Re: jaws

  • From: Sasa Grbic <sasagrbic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Feb 2005 22:40:25 +0100

Cini mi se da je to najvise do drajvera od graficke kartice. Ja imam Ati Radeon
9200 SE, i uz nju sam dobio Catalist drajvere verzija 3.1, i dok su ti drajveri
bili, sve je super radilo. Pri reinstalaciji sistema kolega me je nagovorio da
stavim Catalist drajvere verziju 4.8 koje je on imao sa sobom. Kako sam njih
stavio od tada mi se to pocelo desavati. Cini mi se da prije nisam imao
problema sa ovim.
From: "Aleksandar Duric" <
agasoft@xxxxxxxxxxx>