[slikom] Re: jaws

  • From: "DEBELI" <debeli@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Feb 2005 12:47:16 +0100

A za one koji koriste xp na system tray se moze doci i tabom a nalazi se
izmedju taskbara i desktopa. Kad na ovaj nacin dodjemo do system traya,
stavke u njemu su nam prikazane kao gumbi po kojima se krecemo strelicama
lijevo/desno a desni klik radimo aplikacijskom tipkom. Zelimo li pak
napraviti dvoklik lupimo enter a zea lijevi klik koristimo razmak. Ovo nekad
bolje funkcionira nego koristenje insert+f11.
Kad smo vec kod traya, netko spominjase atijeve drivere. E, oni znaju
stvorit ogroman problem koji se ocituje u nemogucnosti koristenja kontrola
shifta i alta. Za to je najbolje iskljuciti ati tray aplikaciju. To se moze
napraviti iz display settings tabulator settings pa gumb advanced. Otvorit
ce se novi dijalog u kojem s ctrl+tab potrazimo display options tab i u
njemu iskljucimo enable ati tray application.
From: "Aleksandar Duric" <
agasoft@xxxxxxxxxxx>