[slikom] Re: Bezicne tipkovnice?

  • From: "DEBELI" <debeli@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Feb 2005 12:10:58 +0100

Pozdrav!
Ja imam keytronicovu bezicnu tipkovnicu s misem i ona hvata otprilike 10
metara i mogu reci da sam s njom vrlo zadovoljan jer mi baterije znaju
trajati i vise od pola godine i to one s kijoska.
Receiver tipkovnice se prikljucuje na ps2 portove, jedan za tipkovnicu a
drugi za mis. Sve radi bez dodatnih drivera, jedino za sto bi oni mogli biti
potrebni je upotreba dodatnih tipaka na tipkovnici koje su npr volume
control pa startanje nekih programa kao npr internet explorera ili outlook
expressa. Sve u svemu zgodna igrackica.