[slikom] Re: jaws

  • From: "Edo_slauf" <slauf@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Feb 2005 18:02:57 +0100

Moj vam je savjet sto veci kapacitet radne memorie bolje ce jaws raditi. Ja
sam istih imao problema dok sam imao radnu memoriu 512 rama i onda sam
postavio sebi 2 gb radne memorie i jaws mi radi 95 posto dobro ma da se isti
problemi znaju javiti i kod mene ali veoma rijetko. Jos nesto sto nemogu da
ne sakrijem a moram napisati ovdje da svaka autorizacia jawsa usporava
podizanje jawsa. Nisam to vjerovao dok nisam kod sebe na compu istalirao
crackiranu verziu tj verziu za koju imam patch koji nije kljuc nego
jednostavno aplikacia koja sadrzi u sebi exe file i koja prilikom
aktiviranja se iz dosa pali i kad se aktivira bez chekiranja autorizacie
prolazi sto znaci da jaws podigne u roku 1 sek vjerovali ili ne. To sto je
david odkrio na razini firewala da jaws salje informacie sa racunara to je
zato sto svaka autorizacia javlja jaws serveru dali je jaws njihovog
karaktera itd. Ja ovo odavno znam ali do sad nisam nikad pisao o ovom ali
kad sa patchom probam onda nema tih stvari jer ovaj exe file odma pronadje
njegovu aplikaciu tako da vjerovali ili ne jaws mi radi tako dobro da to
treba vidjeti i uvjeriti se. Ja imam naravno i doongle verziu jaws i to
koristim na laptopu. To je onaj hard lock koji se ukljuci u usb port
medjutim zanimljivo je da mi sa njim naj sporije podize jaws a mislim da je
to zbog usb porta koji sporije daje informacie o autorizacii jawsa. Ovo su
moja iskustva sa jawsom. Vozdra