[slikom] Malo statistike

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Feb 2005 18:17:50 +0100

     Pozdrav za sve!

Posljednjih dana administratori liste SliKom imaju malo vise posla. =
Dosta je prijava, odjava i jos nekih podesavanja. Sada je na listi 109 =
adresa a ono sto svi vise volite je podatak da je tu 97 osoba i tri =
adrese od tri organizacije, jednostavnije receno sada je najmanje 100 =
osoba jer ne znam koliko osoba koriste ove adrese koje pripadaju =
organizacijama. Zbog ovog broja 100 sam i napisao ovu poruku jer evo =
upravo danas sam  prijavio stotu osobu. Razlika izmedju broja 100 i 109 =
je u tome sto neke osobe imaju po dvije adrese.
    =20

Gradimir