[koita_tous] Ποδόσφαιρο και άλλα!

  • From: ΤΣΑΛΟΥΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ <tsaloukas_iann@xxxxxxxx>
  • To: ΚΟΙΤΑ ΤΟΥΣ <koita_tous@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Jun 2006 20:52:45 +0100 (BST)

Γεια σου θίασε, όλοι καλά?
  Λόγω δουλειάς έχασα την προηγούμενη απόπειρα για ΓΣ αλλά τη Δευτέρα θα δώσω
το παρόν σίγουρα. Εχω ενθουσιαστεί τρελά με την ιδέα του να παίξουμε μπαλίτσα
με τους πρίγκηπες και συνεπώς είμαι μέσα κανονικά!
  Πρέπει να είμαστε όλοι αυτή τη φορά για να τους γαμ... Zimmermann και
Δημητρέας δίνουν μάχη με το χρόνο για να ξεπεράσουν τους τραυματισμούς τους και
να δώσουν κανονικά το παρόν!
  Έχετε όλοι χαιρετίσματα από τον Δημητρέα, ο οποίος περνάει τον χρόνο του στο
νοσοκομείο ξαπλωμένος, χωρίς να κάνει εξετάσεις, βλέποντας μουντιάλ, και
έχοντας πάρει για να διαβάσει Τόλκιν, Focus, Σιδηρές κατασκευές, Πλάτωνα και
Βήμα!!!!

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam);   Το Yahoo! Mail διαθέτει την
καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
http://mail.yahoo.gr