Re: beermation

  • From: Stefan Andersson <stefan.andersson@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 31 Aug 2009 09:57:06 +0200

Det stället är tyvärr svindyrt, och då jag har hört vissa klagomål
över priser så bör vi nog finna ett ganska billigt ställe. Det är ju
ändå sällskapet som räknas :)

bra väder tror jag på... men det är dock tyvärr inte samma som att det
är varmt :)

Så mitt förslag är.... jag vet inte.... jag är inte ute nog mycket för
att veta vad som är billigt idag och vad som är *för* billigt så att
det blir sunk.

Lemon - fridhemsplan
sacré - nytorget
wc - bondegatan
kellys - folkungagatan

eller så letar ni upp något på http://www.sunkhak.se/

tjopp!
stefan

--
[ protector of penguins - abuser of pixels ]