Re: beermation

  • From: Kristian Ström <kristian@xxxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 31 Aug 2009 10:29:48 +0200

Tjaba. Känner att jag vill in i sunkdiskussionen... ;)

Ett sunkhak som med rätt sällskap är riktigt trevligt är "arken". Om vädret
tillåter har det troligen söders bästa uteservering och ingen är där. Grymt
soft. Dom har filtar o infravärme etc oxo om det bara e lite kyligt. Skulle
vädret suga så kan man sitta inne men då är det trist på riktigt... :)

Ligger precis på medis inne i det stora kontorshuset brevid seven eleven.
Jag tror inte det e så dyrt heller.

/Kribba

--

Kristian Ström
---------------------------------------

Mad Crew
Roddargatan 8
116 20  Stockholm
SWEDEN

mail: kristian@xxxxxxxxxx
phone: +46 (0)8 668 27 13
web: http://www.madcrew.se
blog: http://blog.madcrew.se

CONFIDENTIALITY NOTICE: This e-mail message is intended only for the
above-mentioned recipient(s). Its content is confidential. If you have
received this e-mail by error, please notify us immediately and delete it
without making a copy, nor disclosing its content, nor taking any action
based thereon. Thank you.