Re: beermation

  • From: Rickard Engqvist <rickard@xxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 31 Aug 2009 18:45:54 +0200

DISCOmfortable pants?

/Rickard

Alli Sadegiani skrev:
regler? vilka regler? äääähhh vi ses på tors. ta på discobrallor :)
/a.

Den 31 augusti 2009 17.40 skrev Cameron Scott<camscott2@xxxxxxxxx>:
Jag har alltit gillat denna tshirt-sajt

http://www.bustedtees.com/imbreakingthefirstruleoffightclub

Hur länge dröjer det förrens vi ha vår alldeles egen Bohmation tshirt?

2009/8/31 Stefan Andersson <stefan.andersson@xxxxxxxxxxxxx>
Diktatorn säger att det blir Arken. Så är det bara.

2009/8/31 Janak Thakker <janak@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Vadå, har Arken sjunkit?

Den 31 augusti 2009 17.08 skrev Kristian Ström <kristian@xxxxxxxxxx>:
"Alli har droppat bomben på Fejjan, så saken är redan biff. Ses där!"

För dom som vägrar fejjan... vart ska vi? ;)

/Kribba

2009/8/31 Stefan Andersson <stefan.andersson@xxxxxxxxxxxxx>
no one can be told about bohmation

2009/8/31 Pigbelly <pigbelly@xxxxxxxxx>
Second rule of Bohmation:
We drink until we forget, what we talked about...
/T

Den 31 augusti 2009 16.42 skrev Robert Karlsson
<rob.karlsson.3d@xxxxxxxxx>:
1st rule of Bohmation:
You do NOT talk about Bohmation!
Robert Karlsson
Happycamper Motion Design
Bastugatan 33, 118 20 Stockholm
+46 704 67 42 37

www.happycamper.tv

2009/8/31 Stefan Andersson <stefan.andersson@xxxxxxxxxxxxx>
19:00

och Alli kommer att bli varsle reglerna snart...

-s

2009/8/31 Staffan Linder <staffan.linder@xxxxxxxxx>:
Alli har droppat bomben på Fejjan, så saken är redan biff. Ses
där!
Tid?
/S

2009/8/31 Stefan Andersson <stefan.andersson@xxxxxxxxxxxxx>
Och en annan sak. Eftersom denna kväll lite är för att Tommie ska
lämna oss i dammet och gyttjan här hemma i sverige, så är det
"ok" att
dra med andra människor som kanske inte är animatörer. Det finns
untantag för varje regel :)

Bra eller dåligt?

-s

2009/8/31 Stefan Andersson <stefan.andersson@xxxxxxxxxxxxx>:
da bestammer jag att det blir Arken! bra forslag!

Och detta blir fr.o.m. nu varat stammisstalle.... om det funkar
bra
efter denna kvall :)

/s

2009/8/31 Janak Thakker <janak@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>:
Sssååååå ja, upp och hoppa på Arken! Har för mig att jag
försökte med
det
förut men då fick jag inget gehör...men som sagt, nu när sunk
är på
tapeten
kan jag inte annat än att hålla med Kristians utmärkta
förslag! :-)

Den 31 augusti 2009 10.29 skrev Kristian Ström
<kristian@xxxxxxxxxx>:
Tjaba. Känner att jag vill in i sunkdiskussionen... ;)

Ett sunkhak som med rätt sällskap är riktigt trevligt är
"arken". Om
vädret tillåter har det troligen söders bästa uteservering
och ingen
är där.
Grymt soft. Dom har filtar o infravärme etc oxo om det bara e
lite
kyligt.
Skulle vädret suga så kan man sitta inne men då är det trist
på
riktigt...
:)

Ligger precis på medis inne i det stora kontorshuset brevid
seven
eleven.
Jag tror inte det e så dyrt heller.

/Kribba

2009/8/31 Janak Thakker <janak@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Lite sunk har väl aldrig skadat? Vi är ju trots allt
animatörer hela
högen, bara att "get into character guys"! :-)

...det enda sunk-haket av dom där är väl ändå Kellys? Sacre
Coeeuuurrrr
är ju riktigt trevligt (och har både ute å inne)!

//j

Den 31 augusti 2009 09.57 skrev Stefan Andersson
<stefan.andersson@xxxxxxxxxxxxx>:
Det stället är tyvärr svindyrt, och då jag har hört vissa
klagomål
över priser så bör vi nog finna ett ganska billigt ställe.
Det är ju
ändå sällskapet som räknas :)

bra väder tror jag på... men det är dock tyvärr inte samma
som att
det
är varmt :)

Så mitt förslag är.... jag vet inte.... jag är inte ute nog
mycket
för
att veta vad som är billigt idag och vad som är *för*
billigt så att
det blir sunk.

Lemon - fridhemsplan
sacré - nytorget
wc - bondegatan
kellys - folkungagatan

eller så letar ni upp något på http://www.sunkhak.se/

tjopp!
stefan

2009/8/31 Janak Thakker <janak@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>:
Lätt för dig att säga! Som frilans-fnask måste jag så
klart dit
och
representera...

...det utesluter dock inte att jag hinner med ett par
kalla på
månadens
gathering- vad sägs om det där stället på Sveavägen du
spanade in
för
ett
tag sen? Att det är lika varmt och härlisch ute som sist
känns ju
inte
så
troligt..?

//j

Den 30 augusti 2009 16.16 skrev Stefan Andersson
<stefan.andersson@xxxxxxxxxxxxx>:
Sto.pp och Ogilvy har sina höst fester denna dag... men
det
skiiiiiiiiiiiiiiter jag i. Bara en massa byrå idioter
som går
omkring
och blir fullare och bara dunkar rygg.

ska vi har några uppslag på ställen?

1.) ifall det blir bra väder
2.) ifall det inte blir bra väder.

2009/8/19 Staffan Linder <staffan.linder@xxxxxxxxx>:
Jag kan nog lyckas frigöra mig den kvällen... Har
nånting som
klingar "3
sept" i huvet, men de gamla grå orkar inte hålla reda
på vad
det
kan ha
varit. Vi får väl se.
/S

2009/8/19 Pigbelly <pigbelly@xxxxxxxxx>
vadå gamla hjärnor, jag känner mig inte äldre än tre
år där
uppe.....hmm...blev lite fel det där :-)))
/T

Den 19 augusti 2009 09.15 skrev Stefan Andersson
<stefan.andersson@xxxxxxxxxxxxx>:
3:e september har jag som förslag, detta för att
Tommie just
nu
jobbar
med mig, och vi ska enl. plan vara klara då med
animationen
:)
Innan
dess kan det vara lite stressigt för oss, och våra
gamla
hjärnor
måste
vara tip topp.

-stefan

2009/8/18 Cameron Scott <camscott2@xxxxxxxxx>:
Hej!
Det är nog dags att tänka på nästa animöl. Vi bör
klämma in
det
innan
Grismagen flyttar till California och Alli till
London.

Jag kan på veckodagarna i två veckor fr.o.m.
helgen som
kommer.

Förslag?

--
[ protector of penguins - abuser of pixels ]

--
Tommie
www.pigbelly.com

--
[ protector of penguins - abuser of pixels ]

--
_______________________________________

janak thakker | web: http://www.fatlittleindianboy.com/
cell: +46 (0)733 900 984

--
[...]

---------------------------------------
Animator

Mad Crew
Roddargatan 8
116 20  Stockholm
SWEDEN

mail: kristian@xxxxxxxxxx
phone: +46 (0)8 668 27 13
web: http://www.madcrew.se
blog: http://blog.madcrew.se

CONFIDENTIALITY NOTICE: This e-mail message is intended only
for the
above-mentioned recipient(s). Its content is confidential. If
you have
received this e-mail by error, please notify us immediately
and delete
it
without making a copy, nor disclosing its content, nor taking
any
action
based thereon. Thank you.

--