Re: beermation

  • From: Stefan Andersson <stefan.andersson@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 30 Aug 2009 16:16:26 +0200

Sto.pp och Ogilvy har sina höst fester denna dag... men det
skiiiiiiiiiiiiiiter jag i. Bara en massa byrå idioter som går omkring
och blir fullare och bara dunkar rygg.

ska vi har några uppslag på ställen?

1.) ifall det blir bra väder
2.) ifall det inte blir bra väder.

--
[ protector of penguins - abuser of pixels ]