Re: beermation

  • From: Janak Thakker <janak@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 31 Aug 2009 09:34:09 +0200

Lätt för dig att säga! Som frilans-fnask måste jag så klart dit och
representera...

...det utesluter dock inte att jag hinner med ett par kalla på månadens
gathering- vad sägs om det där stället på Sveavägen du spanade in för ett
tag sen? Att det är lika varmt och härlisch ute som sist känns ju inte så
troligt..?

//j

janak thakker | web: http://www.fatlittleindianboy.com/
cell: +46 (0)733 900 984