Re: nyeste billeder - M101 og Jupiter

  • From: "Torben Taustrup" <ttau@xxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Nov 2011 08:30:14 +0100

Hej Mikael

Det ser ud til, at guidingen på M101 er skredet en smule,
men din optagelse af Jupiter er ganske fremragende. Så vidt
jeg lige kan bedømme, så er billedkvaliteten på linje med
den, som Jesper kan præstere.
Jeg havde lige dit billede inde i Photoshop for at vride
lidt i skarphedsgashåndtaget - det kunne det godt tåle uden
at det kom til at se overprocessed ud, men smag og behag er
jo forskellig.

mvh
Torben