Re: nyeste billeder - M101 og Jupiter

  • From: "Torben Taustrup" <ttau@xxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 12 Nov 2011 11:08:38 +0100

Hej Mikael

Jeg må nok give dig ret mht. billedkvaliteten, når man
sammenligner dit med Jespers. Jespers optagelser er faktisk
mere detaljerede.
http://www.astro-forum.dk/forum_posts.asp?TID=7278
Om den større skarphed udelukkende kan tilskrives den
billedbehandlingsmetode som Jesper anvender er svært at
sige, men det er imponerende, hvad han kan præstere med sit
udstyr - og så fra en mosgroet altan i et mindre pænt
kvarter i København - eller hvor det nu er ;)

mvh
Torben